18 Kasım 2005
YENİ İLETİŞİM DEKANI...
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi'ne Prof. Dr. Hülya Yengin Dekan olarak YÖK tarafından atandı...Prof. Dr. Hülya Yengin'e başarılar diliyoruz.
VistilefHaber
PROF. DR. HÜLYA YENGİN'İN BİLİMSEL ESERLERİ
Yengin, Hülya; ‘‘Halkla İlişkilere Başlarken’’, Gamze Yayıncılık, İstanbul, 2004
Yengin, Hülya; “Lider İmajları”, Siyasal İletişimde Halkla İlişkiler Stratejileri: Star Sistemi", Der Yayınları, İstanbul, 2004
Yengin, Hülya; “Medyanın Dili, İletişime Kuramsal Bir Yaklaşım: Popüler Kültür Türlerinin Çözümlenmesi”, DerYayınları, İstanbul-1996.
Yengin, Hülya; “Ekranın Büyüsü, Batıda Değişen Televizyon Yayıncılığının Boyutları ve Türkiye'de Özel Televizyonlar” Derin Yayınları, İstanbul, 1994.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
2nd International Symposium, Communication in the Millenium, A Dialogue Between Turkish and American Scholars, March 17-19, 2004, “The Public Relations Education and its Problems in Turkey”
2nd International Symposium of Interactive Media Design, January 5-7, 2004, “The Leader Photographs in the Press in November 3, 2002 General Election in Turkey”.
Roman Jakobson’un İletişim Modeli ve Halkla İlişkilerde Tekrar Kavramının Önemi, II. Ulusal İletişim Kongresi 23-24-25 Mayıs 2001, Bildiriler Kitabı, Aria Yay., Cilt 2, İstanbul, 2001.
Kurumsal İletişimde Halkla İlişkiler Çağı, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, 3-5 Mayıs 2000, I.Ulusal İletişim Sempozyumu Bildiriler Kitabı, Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Yay, Ankara, 2000.
Küreselleşme ve Uluslararası Halkla İlişkiler, I.Ulusal İletişim Kongresi, 1-3 Mart 2000, Bildiriler Kitabı, Tekofaks Panatel Panasonic Yay., İstanbul, 2000.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkilerde Reklam ve Etkileri” 4.Boyut Dergisi, İ.Ü.İletişim Fakültesi, İstanbul, 1997, Yaz Özel Sayısı.
Yengin, Hülya; “İletişimde Renklerin Anlamı”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul, 1997, Sayı:5.
Yengin, Hülya; “ Bir İletişimsizlik Biçimi: Şiddet”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul, 1997, sayı:4.
Yengin, Hülya; “İnsan Hakları ve Basın Özgürlüğü Gündemde Kalmayı Sürdürüyor”, İletim Gazetesi, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, 15 Nisan 1997.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkilerde Kalite”, 4.Bayut Dergisi, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, yıl:6, Sayı:18, 20 Nisan 1997.
Yengin, Hülya; “Teknoloji-İletişim-Bilgi-İnsan”, 4.Boyut Dergisi, İ.Ü.İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, Yıl:6, Sayı:18, 20 Nisan 1997.
Yengin, Hülya; “İletişim-Mekan İlişkisinde Postmodernizm ve Küçük Buda”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul, 1996.
Yengin, Hülya; “Radyo Savaşları”, Kurye Dergisi, İstanbul, Sayı:4, 28 Nisan 1996., (Aynı zamanda 4.Boyut Dergisi, İstanbul, 1996, Sayı:28).
Yengin, Hülya; “Sinemada Bilgisayar Çağı”, Sinema Yazıları Dergisi, İstanbul, 1993, Yıl:1.
Yengin, Hülya; “EUREKA: Sınırsız Avrupa Televizyonu”, 4.Boyut Dergisi,
İ.Ü.İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, 1993, Yıl:3 Sayı:5.
Yengin, Hülya; “Reklam Kumandalı Çocuklar”, 4.Boyut Dergisi, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, 1993, İlkbahar, Yıl:3, Sayı:4
Yengin, Hülya; “Televizyonda İngiliz Miti”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul (1992-1993) Yıl:1, Sayı:1.
Yengin, Hülya; “Pembe Dizi Psikozu”, 4.Boyut Dergisi, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
Toth, Elizabeth L.; Serini, Shirley A.; Wright, Donald K.; Emig, Arthur. G.; “Trends ın Public Relations Roles: 1990-1995” Public Relations Review, Volume 24, No:2, Summer 1998, ss:145-163 “Halkla İlişkiler Rollerindeki Eğilimler:1990-1995”
Williams, Sherly L.; Moffitt, Mary Anne, Corporate Image as an Imperession Formation Proceess: Prioritizing Personel, Organizational and Environmental Audience Factors, Journal of Public Relations Research, Volume 9, No:4, ss:237-257, “Bir Empresyon/İzlenim Formasyonu Süreci 1997 olarak Şirket İmajı: Kişisel, Organizasyonel ve Çevresel Hedef Faktörlerine Öncelik Kazandırmak”
Medya Kirliliği Paneli, 15 Ocak 2003, Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, İstanbul.
Ulusal İletişim Sempozyumu 2000, 3-5 Mayıs 2000, 10. Oturum Halkla İlişkiler II. "Kurumsal İletişimde Halkla İlişkiler Çağı", 4 Mayıs 2000, Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Ankara.
1. İletişim Kongresi (Üçüncü Oturum, Etkili İletişim ve Reklam) “Küreselleşme ve Uluslar arası Halkla İlişkiler” Başlıklı Bildiri, Tekofaks-İletişim Fakültesi İşbirliği, Çırağan Kempinski Otel, İstanbul, 01.03.2000
İ.Ü. İletişim Fakültesi Ekim Ayı Etkinlikleri, “Dünyada ve Türkiye’de Halkla İlişkiler Eğitimi ve Uygulamaları Paneli” Oturum başkanlığı(moderatörlük) görevi, İletişim Fakültesi Anfi 3-4, İstanbul, 14 Ekim 1999
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Sekreterlere Yönelik Hizmetiçi Semineri, “Halkla İlişkiler – Davranış Kuralları – Ast Üst Münasebetleri – Zamanı İyi Kullanma”, 29 Nisan 1999, 6 Mayıs 1999, İ.Ü.Fen Fakültesi Salonu, İstanbul.
Genel Kurmay Başkanlığı, Harp Akademileri Komutanlığı, İletişim Dersi, İstanbul, 05-06 Ekim 1999
Şükrü Balcı Eğitim Merkezi, Davranış Bilimleri Dersi, İstanbul, 1998-1999
Genel Kurmay Başkanlığı Kara Harp Akademisi Komutanlığı, İç Güvenlik Harekatı Dersi bünyesinde “Basın ve Halkla İlişkiler Konferansı”, İstanbul, 28.05.1999.
Genel Kurmay Başkanlığı, Harp Akademileri, “İç Güvenlik Harekatı ve İletişim – İletişim ve Halkla İlişkiler – Halkla İlişkilerde Kalite Konferansı”, İstanbul, 5.02.1998.
Dedeman Şirketler Topluluğu Eğitim Programı, Toplam Kalite ve Halkla İlişkiler, İstanbul, 24.03.1998.
Beşinci Türkiye Halkla İlişkiler Forumu, İletişim Halkla İlişkiler Eğitim , Halkla İlişkiler Derneği, Marketing Türkiye, Yeniyüzyıl, Princess Otel, İstanbul, 10.12.1997
Halkla İlişkiler Uygulamaları, İstanbul Kültür Üniversitesi Kurumsal İletişim Stratejisi (2000-2001 ile 2001-2002 Öğretim Yılı) Halkla İlişkiler Uygulamalarından Örnekler.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkilerde Tanıma ve Tanıtmanın Önemi”, Ders Notları, İstanbul, 1997.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkiler, Temel Kavramlar İlkeler Yöntem”, Ders Notları, İstanbul, 1996.
VistilefHaber
PROF. DR. HÜLYA YENGİN'İN BİLİMSEL ESERLERİ
Yengin, Hülya; ‘‘Halkla İlişkilere Başlarken’’, Gamze Yayıncılık, İstanbul, 2004
Yengin, Hülya; “Lider İmajları”, Siyasal İletişimde Halkla İlişkiler Stratejileri: Star Sistemi", Der Yayınları, İstanbul, 2004
Yengin, Hülya; “Medyanın Dili, İletişime Kuramsal Bir Yaklaşım: Popüler Kültür Türlerinin Çözümlenmesi”, DerYayınları, İstanbul-1996.
Yengin, Hülya; “Ekranın Büyüsü, Batıda Değişen Televizyon Yayıncılığının Boyutları ve Türkiye'de Özel Televizyonlar” Derin Yayınları, İstanbul, 1994.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
2nd International Symposium, Communication in the Millenium, A Dialogue Between Turkish and American Scholars, March 17-19, 2004, “The Public Relations Education and its Problems in Turkey”
2nd International Symposium of Interactive Media Design, January 5-7, 2004, “The Leader Photographs in the Press in November 3, 2002 General Election in Turkey”.
Roman Jakobson’un İletişim Modeli ve Halkla İlişkilerde Tekrar Kavramının Önemi, II. Ulusal İletişim Kongresi 23-24-25 Mayıs 2001, Bildiriler Kitabı, Aria Yay., Cilt 2, İstanbul, 2001.
Kurumsal İletişimde Halkla İlişkiler Çağı, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, 3-5 Mayıs 2000, I.Ulusal İletişim Sempozyumu Bildiriler Kitabı, Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Yay, Ankara, 2000.
Küreselleşme ve Uluslararası Halkla İlişkiler, I.Ulusal İletişim Kongresi, 1-3 Mart 2000, Bildiriler Kitabı, Tekofaks Panatel Panasonic Yay., İstanbul, 2000.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkilerde Reklam ve Etkileri” 4.Boyut Dergisi, İ.Ü.İletişim Fakültesi, İstanbul, 1997, Yaz Özel Sayısı.
Yengin, Hülya; “İletişimde Renklerin Anlamı”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul, 1997, Sayı:5.
Yengin, Hülya; “ Bir İletişimsizlik Biçimi: Şiddet”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul, 1997, sayı:4.
Yengin, Hülya; “İnsan Hakları ve Basın Özgürlüğü Gündemde Kalmayı Sürdürüyor”, İletim Gazetesi, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, 15 Nisan 1997.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkilerde Kalite”, 4.Bayut Dergisi, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, yıl:6, Sayı:18, 20 Nisan 1997.
Yengin, Hülya; “Teknoloji-İletişim-Bilgi-İnsan”, 4.Boyut Dergisi, İ.Ü.İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, Yıl:6, Sayı:18, 20 Nisan 1997.
Yengin, Hülya; “İletişim-Mekan İlişkisinde Postmodernizm ve Küçük Buda”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul, 1996.
Yengin, Hülya; “Radyo Savaşları”, Kurye Dergisi, İstanbul, Sayı:4, 28 Nisan 1996., (Aynı zamanda 4.Boyut Dergisi, İstanbul, 1996, Sayı:28).
Yengin, Hülya; “Sinemada Bilgisayar Çağı”, Sinema Yazıları Dergisi, İstanbul, 1993, Yıl:1.
Yengin, Hülya; “EUREKA: Sınırsız Avrupa Televizyonu”, 4.Boyut Dergisi,
İ.Ü.İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, 1993, Yıl:3 Sayı:5.
Yengin, Hülya; “Reklam Kumandalı Çocuklar”, 4.Boyut Dergisi, İ.Ü. İletişim Fakültesi Yay., İstanbul, 1993, İlkbahar, Yıl:3, Sayı:4
Yengin, Hülya; “Televizyonda İngiliz Miti”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, İstanbul (1992-1993) Yıl:1, Sayı:1.
Yengin, Hülya; “Pembe Dizi Psikozu”, 4.Boyut Dergisi, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
Toth, Elizabeth L.; Serini, Shirley A.; Wright, Donald K.; Emig, Arthur. G.; “Trends ın Public Relations Roles: 1990-1995” Public Relations Review, Volume 24, No:2, Summer 1998, ss:145-163 “Halkla İlişkiler Rollerindeki Eğilimler:1990-1995”
Williams, Sherly L.; Moffitt, Mary Anne, Corporate Image as an Imperession Formation Proceess: Prioritizing Personel, Organizational and Environmental Audience Factors, Journal of Public Relations Research, Volume 9, No:4, ss:237-257, “Bir Empresyon/İzlenim Formasyonu Süreci 1997 olarak Şirket İmajı: Kişisel, Organizasyonel ve Çevresel Hedef Faktörlerine Öncelik Kazandırmak”
Medya Kirliliği Paneli, 15 Ocak 2003, Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, İstanbul.
Ulusal İletişim Sempozyumu 2000, 3-5 Mayıs 2000, 10. Oturum Halkla İlişkiler II. "Kurumsal İletişimde Halkla İlişkiler Çağı", 4 Mayıs 2000, Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Ankara.
1. İletişim Kongresi (Üçüncü Oturum, Etkili İletişim ve Reklam) “Küreselleşme ve Uluslar arası Halkla İlişkiler” Başlıklı Bildiri, Tekofaks-İletişim Fakültesi İşbirliği, Çırağan Kempinski Otel, İstanbul, 01.03.2000
İ.Ü. İletişim Fakültesi Ekim Ayı Etkinlikleri, “Dünyada ve Türkiye’de Halkla İlişkiler Eğitimi ve Uygulamaları Paneli” Oturum başkanlığı(moderatörlük) görevi, İletişim Fakültesi Anfi 3-4, İstanbul, 14 Ekim 1999
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü Sekreterlere Yönelik Hizmetiçi Semineri, “Halkla İlişkiler – Davranış Kuralları – Ast Üst Münasebetleri – Zamanı İyi Kullanma”, 29 Nisan 1999, 6 Mayıs 1999, İ.Ü.Fen Fakültesi Salonu, İstanbul.
Genel Kurmay Başkanlığı, Harp Akademileri Komutanlığı, İletişim Dersi, İstanbul, 05-06 Ekim 1999
Şükrü Balcı Eğitim Merkezi, Davranış Bilimleri Dersi, İstanbul, 1998-1999
Genel Kurmay Başkanlığı Kara Harp Akademisi Komutanlığı, İç Güvenlik Harekatı Dersi bünyesinde “Basın ve Halkla İlişkiler Konferansı”, İstanbul, 28.05.1999.
Genel Kurmay Başkanlığı, Harp Akademileri, “İç Güvenlik Harekatı ve İletişim – İletişim ve Halkla İlişkiler – Halkla İlişkilerde Kalite Konferansı”, İstanbul, 5.02.1998.
Dedeman Şirketler Topluluğu Eğitim Programı, Toplam Kalite ve Halkla İlişkiler, İstanbul, 24.03.1998.
Beşinci Türkiye Halkla İlişkiler Forumu, İletişim Halkla İlişkiler Eğitim , Halkla İlişkiler Derneği, Marketing Türkiye, Yeniyüzyıl, Princess Otel, İstanbul, 10.12.1997
Halkla İlişkiler Uygulamaları, İstanbul Kültür Üniversitesi Kurumsal İletişim Stratejisi (2000-2001 ile 2001-2002 Öğretim Yılı) Halkla İlişkiler Uygulamalarından Örnekler.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkilerde Tanıma ve Tanıtmanın Önemi”, Ders Notları, İstanbul, 1997.
Yengin, Hülya; “Halkla İlişkiler, Temel Kavramlar İlkeler Yöntem”, Ders Notları, İstanbul, 1996.